Urząd Miejski w Dąbrowie Tarnowskiej wzorem lat ubiegłych organizuje Dąbrowski Bożonarodzeniowy Kiermasz Świąteczny.
Wydarzenie tradycyjnie odbędzie się na parkingu przed budynkiem Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej.
W związku z apelami mieszkańców o dogodniejszy termin kiermaszu mając na względzie osoby pracujące wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom i proponujemy dwudniowy kiermasz w terminie 20 i 21 grudnia br.
Jednakże informujemy, że ostateczna decyzja co do dnia lub dni kiermaszu zostanie podjęta po zakończeniu przesyłania zgłoszeń w zależności od zainteresowania wystawców i wystarczającej ilości zgłoszonych stoisk.
Poszukujemy wystawców chętnych wziąć udział w wydarzeniu. Wszyscy, którzy chcieliby wystawić swoje potrawy, produkty spożywcze, regionalne oraz rękodzieło na zgłoszenia udziału mają czas od dzisiaj tj. 04.11.2024 r. do 29.11.2024 r.
Zainteresowanych uczestnictwem w Dąbrowskim Bożonarodzeniowym Kiermaszu Świątecznym w roli wystawcy prosimy o wypełnienie i dostarczenie karty zgłoszenia dostępnej w załączniku.
Wypełnioną kartę zgłoszenia można złożyć na dzienniku podawczym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej lub przesłać e-mailem na adres: umdt@dabrowatar.pl.
Na każdym etapie przygotowań, a także w dniu kiermaszu zapewniamy pomoc organizacyjną, logistyczną oraz rozgrzewający poczęstunek.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Referacie Spraw Administracyjnych i Organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej pod nr tel. 14 644 21 01.